Základy podnikatelského myšlení – čím se liší koníček a podnikatelský záměr. Co je třeba vzít v úvahu v rozhodování, zda se pustit do podnikání.
Máte nějakou zálibu, koníčka či oblíbenou aktivitu, která vás baví, a tak si říkáte (a možná vám to říkají i jiní): Co kdybych se tím živil/a? Anebo prostě máte nápad, kterým jste nadšení/nadšené a máte pocit, že by to byl super podnikatelský záměr? Gratulujeme. Bezesporu je to první krok k podnikání. V dalším kroku je však třeba prověřit, zda je onen nápad či koníček zralý k tomu, aby se z něj stal předmět vašeho podnikání. Právě toto zamyšlení bude obsahem workshopu. Společně se podíváme na to, co jako podnikatelé musíme vzít v úvahu, o čem a jak přemýšlet. Jsme připraveni vnímat svoji aktivitu jako závazek vůči klientům (budeme ji muset dělat, i když se nám zrovna nebude chtít)? Umíme ji nacenit? Jsme schopni ji prodávat? Komu ji vlastně chceme prodávat (okruh našich známých ochotných si danou věc/službu pořídit se pravděpodobně dříve či později vyčerpá..)? Věříme dostatečně svému výrobku? Věříme dostatečně sami/y sobě?
Jedno z umění podnikání je mít svůj sen, za kterým jdeme, a přesto stát nohama pevně na zemi. Otestování našich nápadů z různých pohledů, včetně toho pragmatického, je prvním testem našich záměrů. Přijďte si otestovat ten váš.
Workshop bude kombinovat skupinovou, párovou a individuální práci, při které budete postupně ověřovat, zda je vaše záliba či váš nápad podnikatelským záměrem, který může na trhu uspět.
Lektorka: Lucie Hejhalová
architektka podnikové strategie a marketingu, průvodkyně MPŽ; pomáhá podnikatelům od semínek vypěstovat a lístek po lístku rozvíjet jejich podnikání, aby je bavilo, naplňovalo a dlouhodobě vzkvétalo
Napsat komentář