Workshop pro ženy-podnikatelky, které chtějí zvládat podrobnou analytiku vlastního webu. Cílem je, aby se vyznaly v podrobnějších datech Google Analytics, uměly si ze systému vygenerovat všechny měřící kódy a s přesnými instrukcemi zadat programátorovi nebo poskytovateli šablonového řešení.

Obsah workshopu

  • Google Analytics – podrobná analytika na vlastním webu, práce s UTM parametry
  • analýza klíčových slov – zjištění objemu hledanosti klíčových slov týkající se vlastní podnikatelské činnosti
  • analýza webu – nástroje, které umožní zanalyzovat meta-tagy, nasazené kódy a nastavení analytiky na vlastním webu

Budeme pracovat ve skupině cca 10 – 15 účastnic, bude tedy prostor na individuální práci. Nutné je přinést si vlastní počítač, na kterém budete pracovat.

radek-sedlacekLektor: Radek Sedláček

V oblasti digitálního marketingu se pohybuje přes 8 let. Má za sebou desítky realizovaných webů a kampaní z nejrůznějších odvětví. Jeho kampaně přinášejí klientům každoročně desítky milionů korun. Inovativní řešení vytváří společně s 50 dalšími specialisty v digitální agentuře PRIA. Rád také pomáhá malým potenciálním projektům rozšířit povědomí o značce a rozhýbat prodeje.

Termín: 10. února 13:30 – 17:00

Místo konání: Praha, konkrétní místo upřesníme

Cena: 800 Kč