Workshop pro ženy-podnikatelky, které chtějí zvládat podrobnou analytiku vlastního webu. Cílem je, aby se vyznaly v podrobnějších datech Google Analytics, uměly si ze systému vygenerovat všechny měřící kódy a s přesnými instrukcemi zadat programátorovi nebo poskytovateli šablonového řešení.
Obsah workshopu
- Google Analytics – podrobná analytika na vlastním webu, práce s UTM parametry
- analýza klíčových slov – zjištění objemu hledanosti klíčových slov týkající se vlastní podnikatelské činnosti
- analýza webu – nástroje, které umožní zanalyzovat meta-tagy, nasazené kódy a nastavení analytiky na vlastním webu
Budeme pracovat ve skupině cca 10 – 15 účastnic, bude tedy prostor na individuální práci. Nutné je přinést si vlastní počítač, na kterém budete pracovat.
Lektor: Radek Sedláček
V oblasti digitálního marketingu se pohybuje přes 8 let. Má za sebou desítky realizovaných webů a kampaní z nejrůznějších odvětví. Jeho kampaně přinášejí klientům každoročně desítky milionů korun. Inovativní řešení vytváří společně s 50 dalšími specialisty v digitální agentuře PRIA. Rád také pomáhá malým potenciálním projektům rozšířit povědomí o značce a rozhýbat prodeje.
Napsat komentář